Pradžia > Lietuva, Philip Kotler, Prekinis ženklas, Prezidentas, Valdas Adamkus, Vilnius, Įvaizdis > Kodėl tik Prezidentas ir verslininkai rūpinasi Lietuvos įvaizdžiu?

Kodėl tik Prezidentas ir verslininkai rūpinasi Lietuvos įvaizdžiu?

Philip KotlerVos prieš kelias valandas į Lietuvą nusileido vienas žymiausių marketingo ekspertų – Philip Kotler. Titulouotas pasaulio vadybininkas rytoj Vilniuje pristatys naujausias savo idėjas ir darbus. Tautų įvaizdžio formavimas – vienas iš pagrindinių jo specializacijos krypčių. Džiugu, kad Valdas Adamkus susitikime su Kotler ir aptarė valstybės įvaizdžio formavimo problemas. Visgi, ne daugelis kitų valdžios atstovų susidomėjo šio “rinkodaros guru“ atvykimu. Rytojaus konferencijos dalyvių sąraše – vien verslininkai ir keletas Lietuvos universitetų (KTU, VU, VDU, Vilniaus Kolegija). Žinoma, renginio tema nėra tiesiogiai susijusi su valstybės įvaizdžio formavimu, tačiau tokių įstaigų kaip Užsienio Reikalų Ministerija, Lietuvos prekinio ženklo konkurso organizatoriai ar Vyriausybės atstovai dalyvaudami turėtų neįkainojamą galimybę tiesiogiai užduoti klausimus Lietuvos įvaizdžio formavimo tema.

  1. Kol kas komentarų nėra.
  1. No trackbacks yet.

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Connecting to %s

%d bloggers like this: